
Ziyaret kayıtları
Ziyaretçilerin sitenizdeyken hangi buton ve bağlantılara tıkladıklarını, sayfaları nereye kadar kaydırdıklarını, yaptıkları fare hareketlerini, hangi tuşlara bastıklarını ziyaret kayıtlarından video gibi izleyin. Sitenizde dönüşümü engelleyen öğeleri tespit edin, ziyaretçilerinizin ihtiyaçlarını öğrenin ve sitenizi daha kullanışlı hale getirin.
Tıklama haritaları ve form analizi
Sayfalarınızda en çok dikkat çeken alanları ve kör noktaları bulun. Ziyaretçilerin sayfaları nereye kadar kaydırdıklarını ve formları nasıl doldurduklarını öğrenin. Ayrıca formlarda gerektiği gibi çalışmayan alanları tespit edin. Farklı segmentlerdeki ziyaretçilerin sitedeki davranış özelliklerini karşılaştırın.
Kullanışlı kontrol paneli
Sitenizin durumunu çabuk değerlendirebilmek için en önemli metrikleri kontrol paneline istediğiniz sırada yerleştirin. Paneldeki metriklerin her biri küçük bir rapor şeklinde düzenlenen bir widget içerisinde görüntülenir. Bu widgette istenilen zaman aralığını, grafik şeklini ve segmenti seçmeniz mümkün.
Yandex Rusya merkezli, tüm dünyada milyonlarca kişinin kullandığı, 2010 yılında Türkiye’ye giriş yapan bir arama motoru şirketidir. Pazara agresif bir giriş yapan, televizyon başta olmak üzere bir çok mecrada yoğun reklam çalışmaları yapan ve tutunmayı başaran Yandex’in Türkiye’deki kullanım oranları giderek artmaktadır.